Bağımsız Gerze Belediye Başkanı Adayı Hüseyin Yüksek, belediye başkanlığı döneminde hayata geçireceği projelerden birini sosyal tesis olarak açıklamıştı. Yüksek, bu sosyal tesislerde öğrencilere ücretsiz öğle yemeği imkanı sağlanacağını açıkladı. Yüksek yaptığı açıklamada, “Belediye bakanlığımız döneminde, hizmete açacağımız sosyal tesisimizde Gerzemizdeki tüm öğrencilerimiz için öğle yemekleri tamamen ücretsiz olacak” ifadelerini kullandı.
Çoklu Dil Eğitiminin Meyveleri Sahnede Verildi
11:52 - Güncel