Bir Araya Geldiler

Amatör Telsizciler Sinop'ta Bir Araya Geldi

Güncel - 24-12-2014 13:01 2489 kez okundu.

Bir Araya Geldiler
 Sinop’ta düzenlenen yemeğe Sinop’ta bulunan 19 telsizci katıldı. Telsizcilerden Serdar Tokur yaptığı açıklamada “Sinop’un birçok yerinde görevli olan telsizci arkadaşımızla zaman zaman bir araya geliyor, hem sohbet ediyor hem de tanışma ve kaynaşma faaliyetlerinde bulunuyoruz. Telsizle haberleşen bir çok arkadaşımız, bu tür organizasyonlar sayesinde yüz yüze sohbet etme imkanı buluyorlar” dedi. Tokur, mutad hale getirmeyi düşündükleri bu buluşmaların, yeni arkadaşlıkların doğmasına ve bilgi paylaşımlarına vesile olduğunu söyledi. Yemek sonrası çay bahçesinde bir araya gelen Sinoplu telsizciler, bol bol sohbet ederek fotoğraf çektirdiler. 

Neler Söylendi?

Memedali

Baba ne arae gittin? 4 yıl önce
DİĞER HABERLER
Gerze'de Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramı Yapıldı

Gerze'de Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramı Yapıldı

27-06-2026 - Güncel

Gerze’de Lavanta Bahçesi Üretime Kazandırıldı

Gerze’de Lavanta Bahçesi Üretime Kazandırıldı

26-06-2026 - Güncel