Genç Kız Kendini Astı

22 yaşındaki genç kız hayatına son verdi.

Güncel - 21-04-2016 14:08 498 kez okundu.

Genç Kız Kendini Astı
 Sinop’un Boyabat ilçesinde ikamet eden M.C( 22) kendini asarak intihar etti.  

Sabah saatlerinde oturduğu evde ölü bulunan genç kız 112 Acil Servisi Sağlık ekipleri tarafından, Boyabat devlet hastanesine kaldırıldı. Yapılan tıbbi müdahalelerine rağmen kurtarılamadı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Çoklu Dil Eğitiminin Meyveleri Sahnede Verildi

Çoklu Dil Eğitiminin Meyveleri Sahnede Verildi

24-06-2026 - Güncel

Ali Osman Bulat’tan Kaymakam Büyüker' e Veda Ziyareti

Ali Osman Bulat’tan Kaymakam Büyüker' e Veda Ziyareti

23-06-2026 - Güncel