Gençler Deniz Sezonunu Açtı!

Sıcak havayı fırsat bilen Gerzeli gençler, deniz sezonunu açtı

Güncel - 17-04-2017 16:44 1713 kez okundu.

Gençler Deniz Sezonunu Açtı!
 Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla gençler iskeleden kendini serin sulara bıraktılar.

Havanın ısınmasını fırsat bilen gençler soluğu denizde aldı. 17 Nisan Pazartesi günü hava sıcaklığı 20 dereceyi buldu. Uzun bir aradan sonra termometrelerin hava sıcaklığını 20 derece göstermesiyle sıcak havayı fırsat bilen ilçemizin gençleri İskeleden kendilerini serin sulara bıraktılar. Oldukça eğlenceli vakit geçiren Hüseyin Albayrak ile Haşim ve Zehra Tarı 7. sınıf öğrencisi Yusuf Canbal, İskele mevkiinde denizin keyfini çıkardılar. Gençlerin denize girdiğini gören ilçemiz sakinleri de bir süre denize giren gençleri ilgiyle seyrettiler.

Yaz mevsimini sabırsızlıkla beklediklerini söyleyen gençler; ''Biran önce yaz gelsin istiyoruz. Denize girmeyi özledik. Bugün havanın sıcak olmasını değerlendirerek denize girdik ama su soğukmuş biraz üşüdük. Havaların ısınmasını iple çekiyoruz'' dediler.

Haber Ercan Özcan/Gerzeninsesi

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Gerze’de Lavanta Bahçesi Üretime Kazandırıldı

Gerze’de Lavanta Bahçesi Üretime Kazandırıldı

26-06-2026 - Güncel

Gerze'de Karne Heyecanı Yaşandı

Gerze'de Karne Heyecanı Yaşandı

26-06-2026 - Güncel