Gerze Müftülüğü senenin son toplantısını düzenledi

Gerze Müftülüğü Aralık ayının son personel toplantısını düzenledi

Güncel - 21-12-2018 15:02 1403 kez okundu.

Gerze Müftülüğü senenin son toplantısını düzenledi

Senenin son personel toplantısını düzenleyen Gerze Müftülüğü 17.12.2018 tarihinde müftülük toplantı salonunda din görevlilerin buluşmasıyla başladı.

Toplantının amacı din görevlileri arasındaki iletişimi güçlendirmek, kişilerin birbirlerini tanımaları, belirlenen gündem ile ilgili bilgi vermek ve  her ay düzenlen toplantı hakkında personellere bilgilerin aktarılması şeklindedir.

Kur’an tilavetiyle başlayan toplantı da Diyanet İşleri Başkanlığı’nın duyurulması ve istişare edilmesini istediği konular din görevlileri ile paylaşıldı. Toplantı sonunda, istek, dilek ve temennilerin aktarılmasıyla aralık ayı personel toplantısı sona erdi.


Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Çoklu Dil Eğitiminin Meyveleri Sahnede Verildi

Çoklu Dil Eğitiminin Meyveleri Sahnede Verildi

24-06-2026 - Güncel

Ali Osman Bulat’tan Kaymakam Büyüker' e Veda Ziyareti

Ali Osman Bulat’tan Kaymakam Büyüker' e Veda Ziyareti

23-06-2026 - Güncel