Gerze’de Yaz Sezonu Konser Programıyla Tamamlandı

Gerze’de yaz sezonu, festival alanında düzenlenen konser etkinliğiyle sona erdi

Kültür&Sanat - 27-08-2025 10:33 7736 kez okundu.

Gerze’de Yaz Sezonu Konser Programıyla Tamamlandı

İlçede yaz boyunca gerçekleştirilen kültürel ve sanatsal organizasyonların son halkası olan konser programı, vatandaşların ilgisiyle gerçekleşti.

Programda ilk olarak Okan Kaya Orkestrası sahne aldı. Orkestra, seslendirdiği parçalarla etkinliğe katılanlara farklı bir müzik deneyimi sundu. Ardından sanatçı Abdullah Güler, sevilen eserleriyle sahneye çıkarak dinleyicilere keyifli anlar yaşattı. 

Gecenin finalinde ise Karantina Grubu sahne aldı. Grup, gençlere hitap eden repertuvarı ve sahne performansıyla etkinliği noktaladı.

Etkinlik süresince festival alanında yoğunluk yaşanırken, konser programının yaz sezonuna veda niteliği taşıdığı belirtildi. Katılımcılar, yaz boyunca düzenlenen etkinliklerin ilçenin sosyal hayatına katkı sağladığını ifade etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Gerze’de Türk Halk Müziği Konseri Düzenlendi

Gerze’de Türk Halk Müziği Konseri Düzenlendi

25-06-2026 - Kültür&Sanat

Gerze Belediyesi Halk Oyunları Ekibinden Türkiye Finalinde Gururlandıran Başarı

Gerze Belediyesi Halk Oyunları Ekibinden Türkiye Finalinde Gururlandıran Başarı

16-06-2026 - Kültür&Sanat