Saim Başkan'dan Öğrencilere “İyi Tatiller“ Mesajı

Dikmen Belediye Başkanı Saim İstanbullu, 2016-2017 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi sebebiyle sosyal paylaşım sitesi üzerinde bir mesaj yayımladı

Güncel - 09-06-2017 18:59 1494 kez okundu.

Saim Başkan'dan Öğrencilere “İyi Tatiller“ Mesajı

Dikmen Belediye Başkanı Saim İstanbullu, 2016-2017 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi sebebiyle sosyal paylaşım sitesi üzerinde bir mesaj yayımladı.

 

İstanbullu, öğrencilere “ülkemizin yarınlarına sizler yön vereceksiniz” derken, “güçlü yarınlarımızın teminatı olan siz değerli evlatlarımızın donanımlı, dünyayı takip eden, çağımızın tüm yeniliklerine hakim, yarınlarımıza yön verecek bireyler olarak yetişmesi bizim için ve geleceğimiz için büyük önem taşımaktadır. Hepinizi gayretiniz ve başarılarınızdan dolayı kutluyor, iyi tatiller diliyorum” şeklinde konuştu.


Kaan Töngelci / Gerze'nin Sesi


Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Gerze'de Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramı Yapıldı

Gerze'de Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramı Yapıldı

27-06-2026 - Güncel

Gerze’de Lavanta Bahçesi Üretime Kazandırıldı

Gerze’de Lavanta Bahçesi Üretime Kazandırıldı

26-06-2026 - Güncel