Yılbaşı tatili 4,5 gün

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun imzaladığı bir genelge ile Yılbaşı tatilinin bir gün daha uzatıldığı öğrenildi.

Asayiş - 30-12-2014 16:01 287 kez okundu.

Yılbaşı tatili 4,5 gün
 Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun imzaladığı bir genelge ile Yılbaşı tatilinin bir gün daha uzatıldığı öğrenildi. Yayınlanan genelge ile  kamu kurumlarında çalışanlar 2 Ocak Cuma günü idari izinli sayılacak.

Yarın, 31 Aralık günü saat 12.00'da mesainin bitiyor olması ile Cumartesi- Pazar tatil günüyle birlikte Yılbaşı tatili 4,5 güne çıkmış oldu.Ancak kamu kuruluşlarında  hizmetlerinin aksamaması için gerekli tedbirler alınacak ve gerekli personel görev başında tutulacak.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Gerze’de İki Otomobil Çarpıştı: Yaralılar Hastaneye Kaldırıldı

Gerze’de İki Otomobil Çarpıştı: Yaralılar Hastaneye Kaldırıldı

31-05-2026 - Asayiş

Gerze’de Kayıp Olarak Aranan Çocuk Bulundu

Gerze’de Kayıp Olarak Aranan Çocuk Bulundu

13-04-2026 - Asayiş