Yüksek: “Tüm öğrenciler için yemek ücretsiz olacak”

Gerze Belediye Başkanı Adayı Hüseyin Yüksek, sosyal tesislerde öğrencilere ücretsiz yemek hizmeti sunacaklarını belirtti

Siyaset - 22-12-2023 12:34 4546 kez okundu.

Yüksek: “Tüm öğrenciler için yemek ücretsiz olacak”

Bağımsız Gerze Belediye Başkanı Adayı Hüseyin Yüksek, belediye başkanlığı döneminde hayata geçireceği projelerden birini sosyal tesis olarak açıklamıştı. Yüksek, bu sosyal tesislerde öğrencilere ücretsiz öğle yemeği imkanı sağlanacağını açıkladı. Yüksek yaptığı açıklamada, “Belediye bakanlığımız döneminde,  hizmete açacağımız sosyal tesisimizde Gerzemizdeki tüm öğrencilerimiz için öğle yemekleri tamamen ücretsiz olacak” ifadelerini kullandı.

Neler Söylendi?

Alperen

Kamulaştırma adı altında, atadan dededen kalma yerlerimiz tek taraflı olarak resmen talan ediliyor.Sayın başkan,bu konuda destek bekliyoruz,derdimizi kimseye anlatamıyoruz. 3 yıl önce

Orhan

Lütfen, şu keyfi ve tek taraflı kamulaştırma çalışmalarına bir el atın.Yerli oyu orada. 3 yıl önce

Ahmet

Gerze 'de yeniden, bir kaç kişinin tekelinde oluşturulan kamulaştırma çalışmaları azımsanamayacak bir çoğunluğu ciddi anlamda rahatsız etmektedir.Bu konuda bir açıklama yapıp,bizi dinleyecek bir adaya ihtiyacımız var.Sayın editör,bu vesileyle konuyu gündeme taşırsanız müteşekkir oluruz. 3 yıl önce

Ertuğrul Çetin 57

Asıl mesele kaynak .Bu projelerin her biri para demek nasıl yapacaksın saydıklarını sayın başkan.Hergün bir proje maşAllah seçime kadar ortalama 250 projeye ulaşmış olacaksınız ve kaç tanesini yapabileceğinizi düşünüyorsunuz 3 yıl önce
DİĞER HABERLER
CHP'li Birol Sazak'tan Olağanüstü Kurultay ve Özgür Özel Açıklaması

CHP'li Birol Sazak'tan Olağanüstü Kurultay ve Özgür Özel Açıklaması

03-06-2026 - Siyaset

CHP’Lİ BAŞKANLARDAN ORTAK MESAJ: “ÖZGÜR ÖZEL’İN YANINDAYIZ”

CHP’Lİ BAŞKANLARDAN ORTAK MESAJ: “ÖZGÜR ÖZEL’İN YANINDAYIZ”

24-05-2026 - Siyaset