Güncel
Giriş Tarihi : 25-06-2026 11:31

Gerze Adnan Menderes Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde Mezuniyet Heyecanı

Gerze Adnan Menderes Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde 12. sınıf öğrencileri için mezuniyet töreni düzenlendi. Okulun toplantı salonunda gerçekleştirilen programa öğrenciler, öğretmenler, okul idaresi ve veliler yoğun ilgi gösterdi

Gerze Adnan Menderes Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde Mezuniyet Heyecanı

Dört yıllık lise eğitimlerini tamamlayan öğrenciler, mezuniyet sevinci yaşarken duygu dolu anlar da yaşandı.

Törende konuşan Okul Müdürü Nazım Aksu, mezun olan öğrencilere hayatlarının yeni döneminde başarılar dileyerek, “Sizler okulumuzun gururu ve ülkemizin geleceğisiniz. Mezuniyetinizle birlikte yeni bir yolculuğa adım atıyorsunuz. Hayatınızın her aşamasında başarılı olacağınıza inanıyorum” dedi.

Programın en anlamlı bölümlerinden biri ise okul birincisi Elif Keçe’nin konuşması oldu. Duygusal anların yaşandığı konuşmasında Keçe, öğretmenlerine, ailesine ve arkadaşlarına teşekkür ederek, “Bugün sadece bir mezuniyet değil, aynı zamanda emek veren herkese teşekkür etme günüdür. Bu okul bize yalnızca bilgi değil, aynı zamanda değerler kazandırdı. Buradan güzel anılarla ayrılıyor, geleceğe umutla bakıyoruz” ifadelerini kullandı.

Konuşmasının ardından okul birincisi Elif Keçe, adını okul kütüğüne çakarak mezuniyet geleneğini yerine getirdi. Bu an salondakiler tarafından alkışlarla karşılandı.

Törende ayrıca geleneksel flama ve bayrak devir teslimi gerçekleştirildi. Mezun öğrenciler, okulun flama ve bayrağını bir alt sınıf öğrencilerine teslim ederek görevi devretti.

Program, mezun öğrencilerin öğretmenleri ve okul yöneticileriyle birlikte hatıra fotoğrafı çektirmesinin ardından sona erdi.

Büşra ÇevikBüşra Çevik