15-17 Haziran tarihlerinde düzenlenen Okul Sporları Karakucak Güreşi Türkiye Şampiyonası’nda Sinop’u temsil eden Gerze Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ve Gerzespor Kulübü sporcuları, önemli başarılara imza attı.
Şampiyonada mücadele eden sporculardan Erdem Altun, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu olurken, Yahya Saatçi ise gösterdiği başarılı performansla Türkiye üçüncülüğünü elde etti.
Türkiye’nin dört bir yanından sporcuların katıldığı organizasyonda elde edilen dereceler, Gerze’de büyük gurur yaşattı. Başarılı sporcuların yetişmesinde emeği bulunan antrenör Mehmet Geçgel, sporcularını tebrik ederek başarılarının devamını diledi.






























