Gerze’de Şubat Ayında Erik Ağacı Çiçek Açıp Meyve Verdi

Atatürk Mahallesi’nde bir vatandaşın bahçesinde bulunan erik ağacı, Şubat ayında çiçek açarak meyve verdi

Güncel - 08-02-2026 16:25 1505 kez okundu.

Gerze’de Şubat Ayında Erik Ağacı Çiçek Açıp Meyve Verdi

Kış mevsiminde nadir görülen bu durum, mahalle sakinlerinin dikkatini çekti. İlçede son günlerde mevsim normallerinin üzerinde seyreden hava sıcaklıklarının, doğadaki bu erken gelişimde etkili olabileceği değerlendiriliyor.

Erik ağacının hem çiçekli hem de meyveli halde görülmesi, bölgede alışılmışın dışında bir görüntü oluşturdu. Yetkililer tarafından konuya ilişkin resmi bir açıklama yapılmazken, yaşanan durum mevsimsel sıcaklık değişimlerinin doğa üzerindeki etkilerini bir kez daha gündeme getirdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Gerze'de Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramı Yapıldı

Gerze'de Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramı Yapıldı

27-06-2026 - Güncel

Gerze’de Lavanta Bahçesi Üretime Kazandırıldı

Gerze’de Lavanta Bahçesi Üretime Kazandırıldı

26-06-2026 - Güncel